En jävla syssla

Är det nåt jag verkligen tycker är tråkigt så är det införskaffa så kallade "vinterskor". Även fast jag intalar mig att jag inte kommer behöva några varmare skor i vinter så märker jag det runt den här årstiden då man får doppa sina blåa tår i kaffe efter att ha varit på promenad. Precis som bloggfrossa säger, att man upptäcker att sina Converse inte riktigt håller måttet.
Så nu är det dags då. Jag måste hitta ett par varma, ohala "vinterskor". Men för bövelen, allt är ju så fult.

Tänk er att det är vår, snön har smält och man får gå och spana efter ett par fina sommarpjucks att bära upp under sommaren. Man kan ta ett par tofflor, slippisar, converse, tja, utbudet är fantastiskt.
Men nu när man måste ha varma skor så gillar jag inte läget. Kanske bara jag som är usel på hitta fina vinterskor, andra pojkar kanske hittar grymma, men jag ser bara fula kängor överallt. Fult fult fult.

Så idag ska jag försöka hitta ett par vinterskor jag verkligen gillar. Annars om vintrarna har jag köpt ett par varma skor, som jag innerst inne avskytt och hatat mer än Hitler.
Så håll tummarna nu, för att jag ska hitta ett par skor.

Dagens i-landsproblem presenterades av henkes blogg.

Kommentarer
Postat av: elsa

jag hatar oxå vinterskor. det finns inga snygga! tänker gå i mina converse tills dom fryser till is.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback