Bara eftersom

1. VAD HETER DU? Henke
2. VAD SKULLE DU VILJA HETA IFALL DU SJÄLV FICK VÄLJA? Jack ( iallafall ville jag det när jag var liten.)
3. VILKA ANDRA NAMN TÄNKTE DINA FÖRÄLDRAR GE DIG? oj...minns fan inte. Lucas?
4. VILKET STJÄRNTECKEN ÄR DU? Våg
5. VILKEN ÅRGÅNG ÄR DU? 83:a
6. VART BOR DU? Poppelgården
7. BOTT UTOMLANDS? Nepp
8. FLYTTAT ANTAL GÅNGER? 2 kanske
9. VART SKULLE DU VILJA BO? I solen
10. VILKEN SKOLKLASS? Ingen alls nu. Kanske film nästa år.
11. VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR ÄLDRE? Klok och lycklig.

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 181 kanske
2. Hur mycket väger du? Är nog i en ganska bra matchvikt nu.
3. Hårfärg och frisyr? Nästan så kort man kan ha.
4. Ögonfärg? Blågrön
5. Mest nöjd med? Mitt skägg.
6. Minst nöjd med? Nu är det nog att jag börjar "slappa" till.
7. Skostorlek? 42
8. Glasögon? Japp
9. Har du några piercingar/tatueringar? 3 tatueringar, några till under tillverkning.

FAVORITER
1. Filmer Allt som berör. Just nu ska jag inhandla den efterlängtade Dvd-utgåvan av "De förforade barnens stad".
2. Låtar? Blandat, allt som får mig att röra på mig. Allt som får mig att gråta eller skratta.
3. Årstider? Sommar helt klart.
4. Mat/dryck? Sushi/päronsoda
5. Djur? Katter
6. Färg? Rött
7. Parfym? Nåt gammalt skrot bara.
8. Tv-program? Prison Break, Antikrundan.
9. Ämne i skolan? Rörlig bild, måleri, foto.
10. Sysselsättning? Vaktmästare

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Antingen min gröna stora varma eller min lilla svarta kalla.
2. Vad använder du just nu för skor? Billiga fusk-converse, rakt av.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt, rött kanske..inte vet jag.
4. Favoritmaterial på kläder? Stretchjeans.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nåt mjukt å skönt.
6. Favoritaffärer? Weekday, beyond retro, andra second hand.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj..längesen det inhandlades kläder nu. men nån hundralapp kanske.
8. Favoritmärke? Just nu är det billiga cheap monday.
9. Vad har du för byxstorlek? Helt olika.
10. Vad har du för tröjstorlek? Helt olika. beror på hur tjock jag är.

DIN BOSTAD
1. Stort, litet eller mitt emellan? Har bott stort men är på väg till litet.
2. Vilken färg på tapeterna? Mest vitt, en grå...i mitt rum är det blyerts.
3. Vilka färger går rummen i i övrigt? orkar jag inte svara på.
4. Favoritmöbel i rummen och varför? Storsoffan.
5. Vad vill du ändra där? Nya tapeter.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv?
Jäpp
b) Video/dvd? DVD
c) Dator? Snickarn´s dator
d) Stereo? Datorn är stereo.
e) Telefon? Mobile.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Fula hus...kanske globen om man har tur.
8. Vad gör du oftast i dina rum? ?
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? kvalster.
10. Favoritpryl i bostaden? badkaret, eftersom jag är på väg till en sittdusch.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Åke
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? sl-kort och en trislott med s5 kronas vinst.
b) Skolväska just nu? Har en "jobbpåse". Den är det ett skissblock å några tidningar.
c) Handväska eller liknande just nu? Se ovan idiot.
3. Vad är du beroende av? Sol.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Men satan vad ointressant.
6. Vad tror du på? Kärlek.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör ingen. I så fall buddhismen kanske.
8. Vad köpte du senast? En trisslott.
9. Har du nåt husdjur? Nepp.
10. Vad bor du i? En lägenhet

GREJER
Plånbok: En liten i tyg från rhodos.
Tandborste: En billig jäkel. Tror inte på alla dessa deluxe-modeller.
Smycken: Ett halsband och några hemgjorde armband.
Solglasögon: Mina elvis!
Underkläder: Antagligen nåt från H&M, orkar inte se efter vad som sitter på.
Nagellack: Är trött på måla naglarna.

Kommentarer
Postat av: ellen

höa höa höa som lasse skulle ha sagt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback