4 grejer

* 4 jobb jag har haft:
-Dödgrävare
-Mäklarassistent
-Lagerjobbare
-Nån slags reklamsnubbe på finlandsfärjorna

* 4 filmer jag kan se om och om igen:

-The Royal Tenebaums
-Moulin Rouge
-Amelie Från Montmarte
-High Fidelity


* 4 Städer jag har bott i:

-Mo
-Gävle
-Stockholm


* 4 teveserier jag har följt:

-Prison Break
-Ensamma hemma
-Beverly Hills
-Melrose Place ( försökte men det gick inte att fortsätta kolla efter ett tag)


* 4 favoriträtter

-sushi
-tomatsoppa
-tacos
-en fin jävla wok


* 4 platser/länder jag vill besöka:

-Staterna
-Australien
-Japan
-Barcelona


* 4 websajter jag besöker dagligen:

-www.ellio.blogg.se
-www.spray.se
-www.bord10.com
-www.tjuvlyssnat.se
-www.bloggfrossa.blogspot.com


* 4 ställen där jag känner mig bekväm:

-I våran stora soffa
-I min säng
-Framför en bra film
-Liggandes i en park när sommarsolen bränner och folkölen kyler


 


Kommentarer
Postat av: elsa

Haha. Mo! det är väl ingen stad. Tok. Inte ens Ockelbo är en stad. Höa höa höa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback