Midsommar

Så, då var midsommarfirandet över för iår och jag måste säga att det var en lyckad tillställning.
Detta år var jag och mina kamrater bjudna hela dagen i Kolforsen, vilken började med paddlingstur från Seaback. Jag och PunkHunk begav oss iväg med humöret på topp och med inställning att vinna den ca 3 timmar långa paddlingsturen. Oturligt nog var det ingen som varnade oss att det fanns en stor jävla sten ca 20 meter ut från våran start position. Pang! sa det och vi satt fast. Som tur var kom Muppas kanot och hjälpte oss loss.

Med paddlingen avklarad var det sill på stranden, men väderguden tycker antagligen att sill smaka skit så det började regna katter och hundar på oss. Snabbt i med sillen i magen och sen igång med seriös krökning.
Sen gick allt av bara farten, grillning, öl och sen dans. Farmåt småtimmarna började folk droppa av så vi var några tappra som gick till stranden för att bada i en tunna. Till slut fick vi eld i skiten och vattnet värmdes upp och det var riktigt nice. Satt där till klockan började bli riktig morgon, vandrade sedan hemåt och lät ögonen slockna runt 8 tiden.
Allt som allt en riktigt trevlig midsommar och grabbarna från Bord10.com kan verkligen fixa grymma tillställningar.
Bilder från kvällen dyker väl upp om en vecka, men förhoppningsvis kommer dom snabbare på internets andra bästa sajt.

och om nån som var på festen såg några ligga ute på en äng på morgonkvisten så har jag fakta. =)

Kommentarer
Postat av: elsa

elsa vill ha update om roskilde. och hur mår homer och bart? trivs dom i enskededalen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback