Jag stal en frågelista

Jag stal en sån här tokrolig lista från någons blogg. Är det elakt? Känns inte som det, jag har inget att göra så jag fyller i en sån här grej. Enjoy.

Höger- eller vänsterhänt:Höger
Humör just nu: Lite uttråkad och tröttsur.
Favoritgodis: Vet inte, gillar så mycket.
Är det nåt du absolut inte äter: Kött.
Kläder just nu: Kostymbyxor, skjorta och kavaj.
Musik just nu: Empty Sky med Bruce.
Sommarplaner: Roskilde snart, annar blir det jobb.
Saft eller alkohol: Alkohol.
Hur många kuddar sover du med: Två. 
Favoritväder: Sol.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Slösa.
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart.
Tror du på mirakel: Vet inte. Måste tänka på den.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Barn? Oj.
Bio eller promenad: Bio.
Stjärntecken? Våg.
Rädd för insekter? Japp.
Största svaghet: Lite blyg när jag inte känner folk.
Det här är jag bra på: Vara slacker.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Försöker lite här på bloggen. Annars försöker jag ha en bilddagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jajamen, ska göra mer tatueringar.
Stökigt eller välstädat? Stökigt men välstädat.
Är du rädd för blod? Ja, lite.
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Japp. Sjunger alltid när jag själv. Vill sjunga i band!
Anser du att du är stark? Nej.
Brukar du sola? Ja.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten uppochner.
Kaffe, te eller inget? Kaffe. mums.

Kommentarer
Postat av: elsa

Kul att du har börjat köra igen på bloggen och gjort fint. :) Man får stjäla listor tror ja.

Postat av: elsa

Såhär tycker jag.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och längtig
Favoritgodis: Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Katt
Kläder just nu: Baggy jeansshorts och T-shirt
Musik just nu: Over and over med Hot Chip
Sommarplaner: Gotland och jobb. Och sol och bad.

Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: Tre
Favoritväder: Sol
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare
Kommer du ihåg din första kärlek: Vadå, har NÅN glömt sin första kärlek?

Tror du på mirakel: Jag tror att allt är meningen. Att det inkluderar mirakel är mycket möjligt.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två kan jag väl orka klämma ut
Bio eller promenad: Beror på sällskapet och humöret.
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Fäck ja! Kolla mitt senaste inlägg "Hallucination"...

Största svaghet: Jag är oxå blyg när jag inte känner folk Henke.
Det här är jag bra på: Sjunga
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej men blogg

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Näe jag tror faktiskt inte det.
Stökigt eller välstädat? Stökigt oftast men jag vet vart allt finns i röran ändå.
Är du rädd för blod? Ja annans blod så.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Japp, vill oxå sjunga i band Henke, ska vi starta ett?

Anser du att du är stark? Näe egentligen inte.
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Drar in luft och sväljer fyra gånger tills jag nästan dör.
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te.

2006-06-19 @ 21:39:58
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback