En sommarhelg

Jäklar vad skönt det är med sommar. I helgen var en underbar sommarhelg.
Vi begav oss iväg ganska tidigt på lördagsmorgonen, efter att jag gått upp först och diskat med fin och obehaglig bakfyllekänsla.
Iallafall började vi rulla ut mot en liten vik på Lidingö som Fonzies nya flickvänn?(vi vet inte riktigt än), tipsat oss om.
Vi anlände runt lunchtid och lade oss ner i solen bredvid vad vi sen såg var Tomas Brolin med sällskap. Vi är så sjukligt kändiskåta så vi låg och fnittrade och tänkte gå och fråga om han ville lira boll med oss, men vi vågade inte. Jag lekte dock lite papparazzi och smög bakom en kylväska och fotade honom lite., (jag vet, jag är en dålig människa). Sedan slöt dom två andra bröderna Freeman upp och även den gamle räven Ted gjorde oss sällskap en sväng.
Eftermiddagen bestod sedan av sol, bad, bollspel, sushi, mera bollspel och mackor med skagenröra. Även några öl slank ner. Det blev sedan bestämt att grillning skulle ske hemma hos oss runt 7isch så vi åkte hem och "power-napade" lite.

Runt 7-8 började folk strömma in, det slutade med en hel bunt på runt 15 stycken så det vart grillning på innergården sedan fortsatta festen inne. Det blev lyckat och jag antar att det kommer droppa in ett nytt klagomål på oss under veckan.

Söndagen var lika nice den, vi hade fått nys om en badplats med 6 styckna beachvolley planer. När vi kommer dit ser vi att detta stämmer och att det även finns 5 styckna basketplaner. Vi blev såå glada och spenderade hela dagen med att lapa sol, spela olika sorters bollspel och bada.
Sen på kvällen var vi trötta men glada och vi somnade sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guu va kul mä äkta sommarhäng. Jo du förstår David var sig lik. Han var stilig och glad som alltid och rolig och visade kort från New York. Jättekul, har typ inte TRÄFFAT-träffat honom sen vi tog studenten tror jag, bara bumpat in i honom på stan nån gång.. Vi sa att vi måste hitta på nåt ihop i Sthlm nu när alla utom jag bor där typ. Han sa att han skulle maila dig. :)

2006-06-19 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback