En måndagsmorgon

Hua hua vad trött jag är. Sov på tuben till jobbet och vaknade precis vid Odenplan så jag hann springa av. Fantastiskt med den här väckarklocks-finessen som våran kropp väljer att sätta igång ibland. Annars hade jag nog vaknat ute i Alvik, och där jobbar jag ju inte så det hade varit dumt.
Känner inte för att jobba idag, det är lite att göra så jag tycker jag borde få vara ledig ute i solen istället. Men jag tänker på attd et bara är tre dagar kvar till ledighet. Jobbar bara halvdag på torsdag ochs en är det midsommar! Det ska bli fantastiskt kul att träffa folket i Ockelbo!
Sedan vila några dagar och sedan iväg till Danmark för en förhoppningsvis underbar vistelse i Roskilde! Lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback