Fan

Nu blev jag så fruktansvärt arg. Hade intagit en bekväm ninja-ställning i soffan och låg och glodde på Världarnas Krig. Hade bunkrat upp med ett glas läskedryck och ätit min fina måltid som jag beskrev nedanför.
Filmen har spelat i ungefärus lite över en timme då skivan börjar skita sig. DVD-spelaren börjar knorrar och låter som den i viken sekund som helst ska spy ut en noshörning ur luckan. Och såklart, filmen lägger av. Rummet blir helt tyst och mörkt och jag ligger och stirrar med förvånade ögon in i den tomma Tv-apparaten. Klickar förskräckt på omkopplaren för att få liv i elektroniken igen men inget gensvar.
Börjar inse att det inte är någon idé att bråka längre men det är hiskeligt frustrerande att inte få se slutet på en film, även fast den var dålig.

Jaja, får hälla upp ett nyss glas läskedryck och titta vidare på säsong 1 av Scrubs i stället. Den skivan kan jag lita på, plus att det är hysteriskt mycket bättre än Tompa Cruise som springer runt och är misslyckad farsa mitt i ett krig med utomjordingar.


Kommentarer
Postat av: ellen

Fy fan Henke jag förstår att du blev besviken. Tompa är ju ganska snygg i den filmen, trots att han är misslyckad farsa.

FY FAAAN vilken jädra kanon-kväll vi har haft med hackysacken inatt då!! En av mina bästa sommarkvällar i år. Mera sånt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback