En hård natt

Sitter bakis på jobbet nu, häller i mig kaffe för att hålla mina ögonlock som just väger 3,5 kg styck uppe. Det blev en vild spritfest igår. F bjöd på helrör och drinkar på en hotellbar.

Vi hade bestämt att vi skulle gå ut och ta en öl i den varma sommarkvällen. Men som ofta så övergår lätt en öl till flera och vi blev huggormsfulla.
Träffade en rolig man från Bååårläängeee(dalmål), som jobbade som snickare här nere. Han berättade bland annat om hans ofta misslyckande med att träffa damer i Stockholm. Efter att han bjudit dom på drinkar och småpratat slutar det ofta med att dom vill ha betalt för att följa med honom hem på en kopp kaffe. Vad fan är han på för ställen och försöker träffa damer den tokiga dalmasen?!

Han hade även ett affärsförslag. Det skulle gå ut på att han kunde ordna lådvis med billiga smuggelciggisar, som jag sen skulle kränga vidare och vi skulle splitta vinsten broderligt 50/50. Jag skrattade rejält imorse när jag hittade ett skrynkligt kvitto i fickan där han skrivit sitt namn, sitt mobilnr och sedan kort och gott "cigg". Men jag nappade inte riktigt på hans erbjudande. Han bjöd mig istället på en drink.

Men det var en väldigt trevlig kväll, undrar vad notan slutade på för våran sockerpappa F. Han hade även möte på jobbet imorse. Förstår inte hur han pallar.

Kommentarer
Postat av: elsa

Ha ha ha ha ha ha!! Jag skrattar ihjäl mig. CIGG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback