Dags att säga upp sig

Nu har jag bestämt mig...tror jag...jo, det har jag. Jag kommer packa mitt pickåpack och flytta mig till Örebro. Det blir bäst så.
Har funderat fram och tillbaka nu över helgen men svaret blir detsamma, jag är trött på jobbet, är sugen på att plugga och har kommit in på en rolig utbildning. Pang. Lätt som en plätt. Nu jävlar tar jag studielån, ska bli skönt att bli lite skuldsatt. Så man känner sig lite levande...

Känns trist att lämna Stockholm, men ett universitetsliv lockar det med. Kanske blir lite konstigt att byta 104 kvm mot ca 12kvm, men det blir ju mindre att städa.

Kommentarer
Postat av: snellie

så det blir så? Jag kanske kan få våldsgästa någon gång? Köp ingen ful overall bara... LOVA!?

2006-07-25 @ 14:42:01
Postat av: elsa

Shit MÄÄÄN! Kul vettu. Visst blir det nice att dra på sig en massa lån. :) Ska du lägga ner mäklarkarriären då? haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback