Mitt Café.

Jag har en sån sjukligt bra idé. Eller rättare sagt, jag och Cia har en sjukligt bra idé!
Jag vill ha ett mysigt litet café, och antingen i samma lokal eller våningen under så har Cia sin klädaffär.
I mitt café ska trevligt folk kunna komma in, ta en kaffe, sitta huur länge dom vill, kanske köpa en begagnad bok som jag säljer och läsa.
Det ska även fungera som liten utställningslokal, där unga begåvade konstnärer får ställa ut. Så man kan både fika och kolla in schysst konst, utan att behöva svettas på en vacker konsthall.
Kanske något band vill sälja sina demos där. Ok, för mig!
Åå, vill ha nu!
Och namnet på mitt café? Håll i er för världens bästa namn:   Hinken´s Truckstop

(fan ta er om det är nån som stjäl det namnet, jag jagar ner er)

Kommentarer
Postat av: elsa

MAD bra idé Henke!! Men du får inte ha nån old school jävla kaffebryggare. Du måste kunna göra bra skum på kaffet gosse! Då kommer jag.

Postat av: ellen

Henke skriv ett nytt inlägg nån gång.

2006-01-30 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback