Jag gör så att blommorna blommar.

Nu får det fan vara slut på det är vädret. Vill ha sommar nu! Men det är väl kanske bara att inse, jag bor i fel land. Gillar inget som har med vintern att göra, förutom då att ligga under en filt och glo film.
Men tänk om det var sol och varmt ute, man behöver inte trycka på sig massa kläder och sen ändå frysa. Livet blir så mycket enklare helt enkelt. Man bli så mycket gladare. Så nu ska jag göra så att blommorna blommar, men hur gör man? Eller så packar jag min kappsäck och åker till solen...

Kommentarer
Postat av: elsa

Jag vill också ha sommar nu. Allt är mycket bättre på sommaren. Det borde vara vinter i högst två månader. Typ december och januari. Sen fick det vara bra. Men jag ska snart till VÄRMEN!! Haha, lyckost mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback