Ute till havs.


Förra helgen jobbade jag första gången på mitt nya jobb. Måste säga att det var ett ganska märkligt jobb.
Klev på Birka Paradise runt kl. 17 på fredagen. Klockan 18 började vi arbeta, jag och min kollega. Man står helt enkelt och försöker få folk att börja spela på en internetsajt. Jobbade fram till 22, sen drack vi öl.

Idag åker jag igen, blir borta till söndag. Ganska långt och segt men det går nog bra, får gratis mat och egen hytt som jag kan slappa i.
Men de flesta som åker kryssningar är lite konstiga, men har dom kul så är det bra för dom. Men jag menar, vissa är så packade när dom kliver på båten att dom nästan däckar i sin hytt direkt. ( Nästan en liten ordvits där).

Nu är det dags att packa, sen åka ner till båten.
Skepp óhoj!


Kommentarer
Postat av: ellen

skepp ohoj!

2006-02-17 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback