Hemma igen


Så, då var jag hemma igen. Ganska skönt att vara det faktiskt, har bara jobbat sen i torsdags men det blir ändå långt. Fast iofs har helgen varit skojig som fan. Hade en jättesnäll arbetskollega, träffade många roliga personer och drack öl.
Men vart är intrigerna? Jag vill ha Rederiet-stuff. Jag vill ha en urspårade bartender som tror på satan, jag vill ha en städtant som mördar och andra vrickade saker....eller, nja, kanske ingen mördande städis men ni förstår. Jag hoppas det kommer utvecklas ju mer jag jobbar!

- Jag har hört att du ska upp på förhör hos Dahléns imorgon.
- Nå, jag har ingenting att dölja.
- Men det är väl ändå Kaptenen som ansvarar för lasten ombord?
- Du din jäääääävel....

Kommentarer
Postat av: ellen

Ho ho hooo! Intriiiger vill vi ha!

2006-02-21 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback