En förbannat trevlig helg.

Nu är jag i Sverige igen. Bussen anlände klockan 05.30 på bussterminalen, det var en lååång resa hem från Oslo måste jag säga. Å inte kunde jag sova. Så känner mig ganska sliten.
Men det var grymt kul att träffa Wall och Assasinen, saknar dom mycket ibland.
Men det var kallt i Norge så jag planerar en ny resa när det är mer vår, nu kunde man nästan inte gå ut för att det var så kallt.
I fredags drack vi massa öl, sen gick vi på ett ställe som jag tror hette Paragrafen, ett jäkligt mysigt hak faktiskt. Men vi blev inte där så länge. Vi gick hem och sov runt 2. På lördagen var vi och tittade i affärer, men det blev för kallt så vi gick hem och drack massa öl. Sen kom Johannes, en jobbarkompis till Wall, förbaskat trevlig kille, med tequila. Festen fortsatte sedan i något slags kollektiv en bit bort.
När det sedan var dags för utgång, vandrade jag, Assasinen och Johannes lite för sakta så vi tappade bort resten av sällskapet. Så vi bestämde oss för att gå hemåt. Jag och Assasinen somnade gott in framför Narnia efter att ha ätit pasta. Vaknade när Wall kom hem och jublade att han hade fått pussats. Den lyckosten. Igår såg vi film hela dagen, åt pizza och sen åkte jag hem. Jag vill dit igen.

oi oi you fuckin wankers!

Kommentarer
Postat av: syrran

Äntligen hittade vi hit...
Skönt att du är i landet igen. Tandläkaren nästa för mig, vi hörs.

2006-02-06 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback