Sittdusch, Del 2

Så var det dags för en ny duschmetod. Igårkväll klev jag in i badrummet med en bestämd plan, jag visste innan vilken metod jag skulle använda. Det skulle bli duschmetod 2, som kallas "Chuck Norris".

"Chuck Norris" är lite mer ansträngande och det krävs mer smidighet och vighet för att inte sträcka eller skada sig. Kortfattat så kliver man in i badrummet, drar för draperiet, sedan ställer man sig bredbent över toalettstolen. Detta kan kännas lite blottande och obekvämt och ska jag vara ärlig fann jag ingen som helst njutning i att duscha på detta vis. Det var ansträngande och besvärligt och hela upplevelsen kändes jobbig. Kändes som jag lika väl kunde ha stått på Kumla Anstalten och blivit avspolad med en slang.

Jag kan förstå fördelen med "Chuck Norris" om man kommer hem dyngrak från en ölkväll och behöver extra stöd i duschen. Då kan man använda denna metod, vrida på duschen och stödja händerna på väggen framför sig för att på så sätt förhindra en ack så lätt incident som att slå ut framtänderna på tvålkoppen.

Som sagt behöver "Chuck Norris" en ganska bra muskelstyrka i lår och vill man duscha länge så behöver man nog brottarben. Jag fick efter bara en liten stund skakningar från knä och upp klev nog ur duschen i rättan stund innan jag ådrog mig en miniskelskada.
Nä, "Chuck Norris"-metoden gjorde mig inte lycklig och lämnade massor kvar att önska av en tillfredställande dusch.
Betyg: 1 duchmunstycke av 5 möjliga pga av fördelen med fylledusch.


Kommentarer
Postat av: Johansomfan

inte før så men.....
Kumla Anstalten... obehaglig særis det du krassy....

2006-12-12 @ 12:55:44
Postat av: Johansomfan

inte før så men.....
Kumla Anstalten... obehaglig særis det du krassy....

2006-12-12 @ 12:57:45
Postat av: Moni

hahaha!

Postat av: Limo

Hahahahahahaha, i die...

2006-12-19 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback