Oslo

Då var man hemkommen från en fantastisk helg i grannlandet Norge. En helg jag inte ville ta slut och jag blev igen påminnd varför jag saknar mina kamrater som bosatt sig där.
Fredagen spenderades på klubben Blå, där DJ Kutmaster Kurt spelade skivor så det stod härliga till och Kool Keith körde gammal HipHop, en riktigt bra kväll.
På lördagen var det lite vandring i några affärer men vi tröttnade snabbt och la oss framför film istället innan vi drog iväg mot fest hos Gävlefolk. Stannade där en sväng innan vi begav oss vidare mot nästa fest som var lite större. Där sjöngs det Singstar för fulla halsar och vi stannade där tills ölen var slut och vi traskade mot Amplifier, som var en väldigt trevlig rockklubb.

Ja, allt som allt var det en lyckad helg och jag skulle utan tvekan kunnat stanna några veckor till, men tyvärr skulle det åkas nattbus igårkväll. Anlände till Stockholm kvart i sex imorse och fick vänta till halv åtta på centralen innan jag åkte till arbeit. Måste erkänna att jag är sliten idag, huvudet fungerar inte som det ska och jag tror inte att jag fick i mig så många sömntimmar ombord på bussen. Antar att soffan kommer slita ner mig och söva mig när jag kommer hem ikväll, men det känns ändå jävligt bra nu för det är bara den här veckan kvar sen blir det lite ledighet. Ska bli förbannat skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback