Omställning für Alles

46229-92
Tyvärr är det ju inte bara vi som får oss en omställning. Imorse när jag kom upp låg Katten mitt på vardagsrumsgolvet, såg på mig sorgsna ögon full av förvirring. Antar att Katten tänkt lägga sig i soffan, nu finns ju för böveln inget kvar.
Försökte förklara att vi ska flytta, Poppelgården blir ett minne blott, men inget verkade gå in i Kattens runda lilla huvud. Sa att den kommer få ett fint hem i Trånkan, men även jag tvivlar lite på detta. Är lite orolig att Snickar´n och E kommer att glömma Katten eftersom dom redan börjat prata om att skaffa ett annat husdjur. Är lite rädd att jag kommer springa på Katten i Trånkans Centrum någon lördagnatt, full och jävlig, sluddrandes om att den rymt, för att sedan ragla iväg mot någon gränd där TVC ( Trånkans Vatos Catos ) väntar. Vill verkligen inte att den ska hamna i fel kretsar, har sett så många som hamnat snett och åkt ner i både våld-och kattmynta-träsket.
Nä, måste nog höra med Snickar´n att Katten får ett bra hem, annars får den hänga på till Telefonplan.

Shake n´Bake

Kommentarer
Postat av: ellen

Åh, tänk vad glad Katten skulle bli om han fick följa med dig. Har ni pratat om att adoptera? Hälsa Robin att jag tror Katten skulle bli lycklig hos dig Henke och det är ju trots allt Kattens eget bästa som är det viktiga i en sån här situation.

Postat av: Limo

Haha!

2006-12-07 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback