Nu vänder det

Idag börjar tydligen vintersolståndet, så nu går vi varje dag mot ljusare tider igen! Låter ju helt utmärkt enligt min mening.
Fyra dagar kvar till Julaftonen sen är hysterin över för i år, även det låter bra i mina öron. Märkligt att allt låter så bra nu, men det känns som allt rullar min väg. Inte mycket att klaga över, jobbet går bra, boendet är helt ok, väntar för att se om min reservplats till Filmvetenskap räcker för att komma in, vilket vore aproligt.

Som jag skrev förut var helgen hur kul som helst och nu är det bara några dagar kvar innan Oslofolket kommer hemåt för att fira jul. Jädrar vad vi ska fira, med glögg, russin och nyårsfest som kommer bli den bästa på länge!

Igår var det folköl och Fredagen Den 13:e, del 1, vilket blev en fantastiskt bra kväll vilket till väldigt stor del berodde på sällskapet. Kan det vara helikoptrar i magen tro?
Mer folköl och b-filmer åt folket!

Läser att "Kanonkorvmannen" får fängelse, stackarn.

Helvete vilket osammanhängande inlägg, mycket dåligt gjort. Måste vara huvudspräng av all Wasabi.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ojoj... inte bara fjärilar. Utan faktiskt helikoptrar? Det var inte illa pinkat alls!

Postat av: ellen

vadå? varför fick du helikoptrar? betyder det att du är kär eller?

2006-12-20 @ 22:37:50
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Hanky

Det var kanske på grund av folkölen som det var helikoptrar, annars vet jag inte. =)

2006-12-21 @ 10:20:12
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback