Internetlös jul

I år har hela julen firats helt utan internet eftersom det verkar lite lurigt att dra ut bredband till mina föräldrar för stackars Telia. Men detta har gått bra och jag kan inte påstå att jag lidit särskilt mycket.

Men nu är denna kristna högtid över för detta år och nu räknas dagarna ner för hela 2006. Firandet för nästa år kommer bli helt makalöst och förberedelserna är i full gång.

Jag tänkte redovisa julen här på något bra sätt, men känner att orken inte finns just nu. Ikväll blir det istället öl med brögänget! Så nästa år kommer kanske mitt riktiga julinlägg och jag kommer antagligen sno lite ideér av Moni som gjort 2006-listor över saker.


Men ha ett sjuklig gott nyår alla så ses vi 2007!


Kommentarer
Postat av: ellen

det ska bli så trevligt me brö-öl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback