Förvånad?

Nu tycker jag nästan lite synd om karln. Han var så nära, nosade på världsrymden, hade pengarna i fickan så att säga. Undra hur det känns, att sitta och lyssna på nedräkningen som han väntat hela sitt liv på och med några minuter kvar tills start få höra "avbryt". Eller jag tror dom ropade ut i högtalare " Vi blåser av! ".

Men, han får ju bara vänta någon dag. Han ska ju liksom upp dit och för min del får han gärna dra iväg på söndagmorgon för då ska jag sitta där och se starten. Men jag har min aningar, jag har en magkänsla att Fuglesang aldrig får komma upp till E.T och dom andra tjommarna. För hans skull hoppas jag solen skiner på söndagmmorgon så han får fin utsikt när raketen flyger iväg, men för mitt eget välbefinnande så skulle jag må lite om resan aldrig blev av. Jag vet, det kanske är fult tänkt men fruktansvärt tragikomiskt.

Kommentarer
Postat av: ellen

Åh, näe jag skulle bli så ledsen för hans skull om det aldrig blir av.. Stackarn. Då blir han känd som killen-som-trodde-han-skulle-bli-första-svensken-i-rymden-men-icke.
Poor guy.
Hoppas dom kommer iväg på söndag. Men jag har liksom oxå någon slags misslyckas-känsla i magen. Kanske blir det inte av, kanske exploderar hela skiten. Det känns som att det lutar åt ett misslyckande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback