Flyttrapport

Hysteriskt tråkigt att flytta. Packa grejer, hela lägenheten ser ut som skit, vi sitter i brassestolar och ser på tv, äter frukost på golvet i köket, jag sover på ett liggunderlag. Nu vill jag att det här ska vara klart.

I lördags körde jag och Röris hem det mesta av våra grejet, vi tänker packa en varsin väska med kläder och ta med oss till Hägersten, nu blir det spartanskt levende. Helgen var ganska dryg, jag var lite krasslig, fredagen spenderades genom städ och packning. Tidigt på lördagmorgon var vi uppe igen, sen kom moråfar med stort jävla släp som allt skulle in i. Sen iväg med det. Sen komma hem och packa ur allt ur släpet. Puh. Tur att lördagen fick avslutas med öl och trevligt sällskap.

Nu ska jag och Snickar´n gå och panta våra balkong. Inte balkongen alltså, utan allt som ligger på den. Vetefan vart alla ölflaskor kommer ifrån. Sen ska jag skrapa en trisslott, jag kanske är miljonär.

Kommentarer
Postat av: ellen

ja fan henke. konstnärskollektiv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback