"Barnen plockar smultron"

               FREDAG!


Så var fredagen här, gamla godingar spelas på hög volym och jag är glad. Idag bär det av till Oslo och det känns hur jävla bra som helst!
Igår höjdes torsdagen upp till även det en kanondag med hjälp av öl, bio och trevligt sällskap. Det var Science of Sleep som beskådades och jäklar i min själ vilken film det var. Var längesen jag såg en så bra film och jag log när jag gick hemåt. Effekterna i filmen var så otroligt charmiga och vackra och skådespeleriet var mästerligt. Han lyckades igen den där finurlige Michel Gondry.

Så idag klockan fem flyger jag iväg till kontinenten, landar vid 18 och hoppas att ölen står kalla då. Hiphop konsert väntar senare på kvällen med DJ Kool Keith och det ska bli spännande.

Ja, vad mer ska jag säga, det rullar på nu.


Kommentarer
Postat av: Moni

så du kom iväg till the big O i alla fall?! kul! vart brukar du gå ut där? mono är en favorit, där har jag ställt till med både det ena och det tredje, hehe :)

Postat av: ellen

ojojoj nu jädrar får du se till att ha det karatekul där borta i väst! drick mycket öldon!

2006-12-16 @ 00:55:10
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback