Pest eller kolera

Ännu en gång sitter jag här vid mitt jädra skrivbord med en lagom mysig baksmälla. Det var bowling igår, vilket jag enkelt vann.=)
Jag önskar jag ägde en bowlinghall, det vore skitnajs.

Sen blev det några öl på Marie Levou, ( undrar hur det stavas)?, jaja, på Mariatorget iallafall. Men som alltid blir några öl fler än vad man tänkt sig och det sen blev det kalasgoda shots.
Vi spenderade iallafall stora delar av kvällen med leken Pest eller Kolera, och fick några riktigt kluriga frågor att välja mellan. Rolig lek det där. Försöker komma på nya frågor hela tiden nu.

Sen blev det taxifärd hem med en tokig juugoslav som körde som om hans bil var nymålad. Det gick fort.


Nu är jag mest sur eftersom jag glömt min goda matlåda hemma. Blir att skippa lunch idag med, blir billigast så, så kanske jag kan sluta liiite tidigare och titta på The Road to Guantanamo. Ska bli spännande.

Usch vad tråkigt det var att skriva idag. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jupps, bara Växjö ett år. Sweet va? Hackysack ska're bli mycke av sen.

Marie Leveau stavas det. Jobbar på Eniro ja vettu. :)

2006-08-03 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback