Han är tillbaka

Herre min skapare.
Karln är tillbaka.
Herr Hasselhoff är tillbaka!

Hittade nyss en ny video med honom, den kanske är gammal men det är inget jag sett förut. Jag bara undrar om han kan ta sig själv på allvar?
Vem är det som gör hans musikvideos? För fan, det är ju risigare än allt annat. Ni som sett "Hooked on a feeling"-videon vet vad jag snackar om. Det är ris.
Och det är samma med denna, blir rädd. Hasselhoff som man växt upp med, haft som förebild, som alltid varit klok och en hyvens karl i Baywatch dödar nu sig själv gång på gång med sina låtar.

Jag är ledsen David, jag har skrattat förut men nu gömmer jag mig under en filt.

http://video.google.com/videoplay?docid=-3382491587979249836&hl=en


Kommentarer
Postat av: elsa

Hahaha. Vad gör karln??

2006-08-11 @ 00:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback