Beslutsångest och dagens låt

Alla dessa val man ska göra. Blir tokig. LIgger i soffan och bara stirrar.

Fan, jag hade ju bestämt mig, jag visste ju att jag skulle börja skolan men nu har har allt vänt. Jag vet inte längre. Är det rätt utbildning, ska jag verkligen låna massa pengar till detta. Jag har ju faktiskt aldrig tänkt plugga det här förut. Gör jag det bara för att just plugga och slippa arbeta? Ska jag vänta tills jag verkligen vet?

Gah. Ska nog smaka en lite whiskey av Snickar´n.

Dagens låt är FanFanFan. Det är kanske iofs alla dagars låt, men idag är den riktigt bra. Så bra att alla ska sjunga med:

Fast jag inte sett dig på så länge  Tänker jag på dig ibland Det var nånting som fastnat på mig nåt som aldrig helt försvann Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du  Fick jag spela om partiet  Fick jag chansen en gång till  Fick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny giv Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du  Alla klockor, körer  Alla himlens orglar skulle varit för oss  Alla trummor och trumpeter Alla sagor, alla under  Allt på en och samma gång  Fanfanfan det skulle varit du  Fast det var så kort romans  var det nåt jag borde ha förstått Såna chanser kommer en gång bara  Aldrig att dom kommer två  Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du

Kommentarer
Postat av: elsa

DU ska inte banga nu, du har bara fått en släng av sjukdomen "obligatoriska tvekan" som man får innan man ska göra nåt nytt/stort i livet. Den fick jag innan jag flyttade hemifrån, innan jag åkte till NZ/Australien, innan jag åkte till Thailand... Och förmodligen kommer den snart igen. Man får bara ta tjuren i hornen helt enkelt och beat the shit out of the bullmotherfäcker. Och så blir det oftast skitbra. Do not give in. Walk towards the light Henke, MOT LJUSET!!

Postat av: elsa

Ah, de är klart. Men du vet ju inte om den är rätt förrän du provar. Dra till Örebro och gillar du det inte så väntar väl grabbarna på dig med öppna armar i Sthlm? Eller så gör du nåt annat galet. Jobbar lite till och tjänar ihop pengar och drar iväg på nån resa. :)

2006-08-01 @ 22:54:50
Postat av: elsa

Stanna i Sthlm förresten, för jag kommer dit om ett år. Då förväntar jag mig att du ska hänga mä Linn och mig. Okej.

2006-08-02 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback