46229-22

46229-22

46229-2146229-20

Ahhh, dom ljuva dansbanden. Är det här på riktigt? Finns dom?
*Ryser av obehag när jag tänker att jag möter bandet "Garvis" i en mörk gränd. Eller, den kan vara ljus också, det skulle inte spela någon roll, jag skulle fortfarande skrika som ett litet barn. Ser ni blicken på han till vänster i bandet? Det kallar jag "crazy-eyes". Såna ögon som bara spelar dansband för att få träffa kvinns( jag tror alla som spelar dansband säger kvinns om kvinnor), och sedan stjäla kvinnsens husdjur som han noggrannt förvandlar till hattar han har på sig när han tittar på Allsång på skansen naken.

*ryser*

Kommentarer
Postat av: elsa

Gert Jonnys är ju söta!

2006-08-11 @ 00:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback